مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-21پزشكي

جولان کرونا در «قاین» | بیشترین گروه سنی درگیر 20 تا 60 سال هستند


مدیر بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از هفته آخر دی ماه و اوایل بهمن ماه روند افزایش نمونه گیری را در استان داشتیم و به دنبال آن افزایش موارد مثبت به خصوص در شهرستان قاین که افزایش موارد نمونه گیری در این شهرستان نسبت به بقیه مناطق استان خیلی شاخص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید شایسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به بیماری هم بود، باعث شد که در بعضی از نقاط قاین از جمله روستای پهنایی، شهر اسفدن مرکز خدمات جامع سلامت چاهک و دو منطقه شهری در قاین محدوده مرکز جامع شهری روستایی امام علی(ع) قاین و مرکز جامع سلامت شهری روستایی امام خمینی(ره) قاین با توجه به افزایش نمونه گیری، تعداد موارد مثبت افزایش پیدا کند که قطعاً در رنگ بندی ها تأثیر می گذارد.

شایسته تصریح کرد: در این آمار بیشترین گروه سنی درگیر 20 تا 60 سال بودند که گروه سنی فعال جامعه حساب می شوند و اگر در گروه سنی سالمند اتفاق بیفتد می تواند منجر به افزایش موارد بستری و مرگ شود.

وی در خصوص دلایلی که باعث افزایش موارد ابتلا در شهرستان قاین شده عنوان کرد: به دنبال مسئله عادی انگاری و اینکه وقتی رنگ بندی آبی می شود فکر می کنیم همه چیز به حالت قبل برگشته، افت رعایت پروتکل های بهداشتی، افزایش شب نشینی ها و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا در «قاین» | بیشترین گروه سنی درگیر 20 تا 60 سال هستند

جولان کرونا در «قاین» | بیشترین گروه سنی درگیر 20 تا 60 سال هستند